Calvin Klein Downtown

Merhaba,

Kendimi unutturmakta üstüme yok biliyorum. Arada bir bırakılan yorumların admin denetim mailleri gelmese açıp bakmayacağım burayı. Yoğun ve çok yorucu iş hayatından bakamıyorum buralara. Gönül isterki hergün olmasa bile haftada bir yazayım. Ama işte.. Hazır açmışken yeni bir parfüm haberi vereyim istedim. Daha ABD piyasalarına dahi düşmemiş ve oldukça merak ettiğim, bir marka olarak “komple” (!) sevdiğim Calvin Klein’in yeni parfümü Downtown haberi vermek istedim.

Yazılmış bültenlere göre 25-35 yaş arası kadın kullanıcıları hedef alan odunsu ve çiçeksi bir koku imiş Downtown. Ben adını da, yalın ve ışıltılı şişesini de, parfümün yüzü olan Rooney Mara’yı da bir arada sevdim.

Bergamot, portakal çiçeği esansı, sulu erik, armut, pembe biber, menekşe yaprağı, gardenya, sedir ağacı, vetiver, tütsü ve kadife miskten oluşan parfüm bence dinamik olduğu kadar oturaklı hatun kokusu olacak. Yada günümüz sıfatlarından kullanacaksak “cool” diyelim. Bekleyelim, görelim.

Görsel

Yorum ||| Comment

