Glow by Jennifer Lopez

Uzun zaman oldu dimi? :) Neyse… Affettireceğim kendimi, kızmayın. Lafı uzatmıyorum. Başlıktan görüldüğü gibi bahsedeceğim parfüm Glow.

Glow, parfümü olan ünlüler listesinde başı çeken Jennifer Lopez’in ilk parfümü. Kendisi parfüm hikayesinde bu kokunun kendisinin imzasının olduğunu söylüyor. Aklınıza neler geliyor bilemiyorum ama beklentilere kapılmadan siz, ben hemen parfümün ultra saf, temiz, duru, sabunumsu, mis gibi bir şey olduğunu söyleyeyim. Koku bu kadar tertemiz bir koku iken anlık olarak çekici bir hava da oluşturabiliyor. Zaten parfüm tanıtımında fresh-sexy-clean ibaresi de bu yüzden koyulmuş…

Lopez’in bu ilk bebeği tazeliğini pembe greyfurt, portakal çiçeği, neroliden alırken; çekiciliğini gül, sandal ağacı, yumuşak amberden; temizliğini ise yasemin, vanilya ve miskten almış. Bunlar bir araya gelmiş ve şu aralar Türkiye’deki parfümerilerde de sık sık indirime giriveren, kalıcı, kolay kolay yok olmayan, özellikle gündüz kullanılabilecek, her mevsime yakışsa da bahar ve yaz mevsiminin parfümü olduğunu düşündüğüm Glow doğmuuuşşş :)

Ağır parfümlerden hoşlanmayan hatun kişilerin tercih edeceği bir kokudur. Bu da 2012 yılının ilk parfüm yazısıdır efendim. Vatana millete hayırlı uğurlu olsun.

2 comments
  1. arzu said:

    selamlar,
    yaklasık 5-6 yıldır kullandıgım bir parfum bu..Tam da aradıgım koku Jlo Glow’du,muthis bir koku,pudra kokusu..Ama bulamıyorum TR’de artık..Tam 3 gundur sormadıgım parfumeri kalmadı, maalesef cok uzgunum bu konuda..Satıldıgını bildiginiz bir yer varsa haber verin lutfen..
    Arzu

    • Arzu hanım, ben de bu parfümü ilk Paris’den bi arkadaşıma babası getirdiğinde tanımıştım. Bu yılbaşı döneminde İzmir’de Bostanlı’daki Tekin Acar Parfümeri de gördüm, kız kardeşime aldık hatta.. Hangi şehirdesiniz bilmiyorum ama en azından Tekin Acar’lara sorabilirsiniz.

Yorum ||| Comment

