J’adore by Dior | 2011 Yeni Reklam

Geçen haftadan beri 4 Eylül’ü bekledik durduk biz Dior severler, parfüm severler. Çünkü modanın devi olduğu kadar parfüm modasının da devlerinden olan Dior’un, en çok tercih edilen parfümü J’adore hatrına yeni bir reklam, yeni bir kampanya ve lansman çalışması yapılacaktı. Türkiye saatiyle 22:00 civarında dün gece J’adore aşağıya da eklediğim yeni reklamı yayınladı. Önceki 2 teaser’dan anladığımız kadarıyla reklamın podyumda geçeceği belliydi. Ne yaparlar ki gerçekten J’adore a yaraşır bir reklam olurdu diye düşündüm durdum. Ama inanın (e haliyle..) aklıma reklamdaki asıl olayın kuliste geçeceği gelmemişti. Reklamı izlerken müthiş kadın Charlize Theron’a geçmişten gelen Grace Kelly, Marlane Dietrich ve Marilyn Monroe eşlik ediyor! İtiraf etmeliyim Marlane Dietrich’in kim olduğunu çıkarana kadar az düşünmedim. Greta Garbo mu Gloria Swanson mu diye sevgili Tuğba’ya (Duru Butik) sordum. Marlane Dietrich olabilir deyince o meşhur şapkalı-smokinli fotoğrafı hatırladım ve tamamen emin oldum :)

J’adore hakkında daha önce şurada yazdığım yazıyı hatırlatmak isterim. J’adore denince şöyle bir duracaksınız! Şişelerinin, koku detaylarının geçmişi, geleceği, detayları çok ince ve çok özel. Bununla ilgili bir yazı daha yazacağım ama önce reklamı izleyelim isterseniz.

Directed by Jean-Jacques Annaud
Starring, Charlize Theron
Music : Heavy cross by Gossip (dinlemek için klik :) )

6 comments
  1. Uzun zamandır izlediğim en iyi reklam diyebilirim. Grace Kelly, Marlene Dietrich, Marilyn Manroe ve Charlize Theron hepsi bir arada. Daha ne olsun? Bu parfümü de al dedirten bir reklam oldu bana :)

    • Grace Kelly görünce (hatta şu an adını yazınca bile :) ) heyecan bastı reklamı ilk izlediğimde. Gerçi reklamın ve müziğin etkisiyle her izleyişte aynı oluyor :) Bu parfümü almayı düşünenler EDP, EDP, EDC tercihlerine dikkat etmeliler denerken. Yeri gelmişken hatırlatayım. Birbirlerinden oldukça farkılar.

  2. Basak said:

    Merhaba,blogunu yeni keşfetmiş olmakla beraber çok beğendim,J’adore favorilerimden birisi değil ama reklamı her zaman çok güzel oluyor.

    • Güzel sözlerin için teşekkür ederim Başak, J’adore aynen benim de favorim değildir ama bu sektörde kendini hakikaten çok güzel dik tutuyor :)

  3. Basak said:

    Merhaba tekrar,denedin mi Body’yi?yorumunu çok merak ediyorum

    • Yok dün iş çıkışı Tekin Acar burnumun dibi olmasına rağmen yetişemedim.. Bugün bi ihtamal ama yarın inşallah deneyeceğim. Tabi Bostanlı Tekin Acar’a gelmişse :)

Yorum ||| Comment

