Trésor Midnight Rose by Lancôme | Perfume Commercial

Lancôme’un 1-2 yıllık taze parfümü Tresor In Love‘a kardeş flanker geldi dostlar. Ama dünyada parfüm çevrelerince konuşulan şey bu yeni flanker koku değil, daha çok Emma Watson’un rol aldığı kısa film tadında reklam filmiydi. Buyrun bu yeni kardeş Midnight Rose‘un reklamını hep beraber izleyelim. Bi’ ara Tresor In Love hakkında şurada yazmıştım. Çok karakter sahibi olmayan, belli belirsiz bulduğum kokunun bu yeni versiyonuna +1 daha şans veriyorum. Türkiye’ye geldiğinde bakacağız…

3 comments
  1. Basak said:

    Merhaba sevgili Leyla; ben Tresor in Love’ı beğenmiştim ama orj Tresor un yanında cidden sönük ve fazlasıyla günlük bulmuştum,Midnight olanını çok çok merak ediyorum,bakalım nasıl olucak,ama reklamın renklerinden filan bana blueberry li,böğürtlenli,pembe biberli filan bir kokuymuş gibi geliyor,bakalım nasıl bir şey çıkacak?

    • İşte reklamdaki renklerden fikir yürütebilen bir parfüm sever insan :) Seviyorum ben böyle insanları yahu :)

  2. Basak said:

    Teşekkür ederim,reklamlarından hakkında fikir yürütülen şeyleri seviyorum,mesela Gucci Guilty bu bağlamda çok uyumsuz bir reklama sahip,çünkü iki tane mankene bakınca insan bir fikir sahibi olamıyor.

Yorum ||| Comment

