Live, Laugh, Love by Avon

Avon kataloglarındaki parfümler ikiye ayrılır. Koku ve şişe olarak sıradan olanlar ve reklam kampanyalarında dünyaca ünlü isimler kullanılarak lansmanları yapılan bi’ üst sınıf parfümler. Bunlar aynı zamanda şişe ve kokularıyla da daha başarılılardır. Reese Witherspoon, Avon’la bayadır çalışıyor. Neredeyse katalogtaki her kalem malda Avon onun yüzünü kullandı diyebiliriz. Hatta öyleki o incecik dudaklarıyla ruj görsellerinde bile kullandı düşünün!

Neyse… Üçlü olarak çıkarılan Live, Laugh ve Love şişeleri itibariyle çok da özel sayılmazlar. Yalın olmaları dışında isimleri yeterli diye düşünülmüş. Deri ceketiyle ‘yaşayan’, tshirtü ve sırıtan yüzüyle ‘gülen’, saten elbisesinin içinde melül melül bakarak da ‘aşık’ olan Reese ablamız yetmiş bu parfümleri anlatmaya. Avon’a temsilci fiyatıyla ulaşabilmeme rağmen almadım bu parfümleri. Ama çok da merak ettim. Son katalogta bari numunelerini alayım dedim. Vallahi sırf size yazabilmek için, ciddiyim! :)

Başlıyoruz.

Live: İçinde bergamot, müge ve gardenya çiçekleri olan tam anlamıyla bahar ve yazlık bir koku. Karıştırmamışlar başka şeylerle, bildiğin net, az ve öz çiçek kokusu olmuş. Bana sabunumsu ve az meyveli havasıyla Issey Miyake’yi bile fazlaca andırdı! Hiç parfüm sevmeyen bi’ insan bile bunu sevebilir diye düşünüyorum.

Laugh: Beyaz çay, mandalina, gül ve frezyanın eğlenceli birleşimi bu koku! Sürdükten 2-3 dakika sonra öyle cici birşeye dönüştü ki! Kardeşi Live ile arasında kalsam karar vermem güç doğrusu! Zaten bi parfümde beyaz çay varsa onu sevdiğimi öğrendim artık.

Love: Siyah kiraz, şakayık ve amberden oluşan bu koku sonbahar ve kış için ideal. Ağır değil yumuşak bir sıcaklığa sahip. Sabah bileğime sürdüğüm tester şu an 10 saat geçmesine rağmen hala yeterince kokuyor. Sevilmeyecek bir koku değil. Testerını deneyin derim.

Şunu çok rahat söyleyebilirim. Avon’dan indirimde gördüğünüzde bu parfümleri almazsanız, gerçekten ucuza olan büyük bi’ fırsatı tepmiş olursunuz. Özellikle Live ve Laugh size bi’ çok pahalı parfümü anımsatacak. Benden söylemesi.

5 comments
  1. Basak said:

    Live ve Laugh hangi parfümü anımsatıcak?Çok merak ettim

    • “Hangi parfüm?” sorusunu cevaplamam güç gerçekten :) Bana moda olan çok duyduğum birçok kokuyu anımsattı. Denettiğim 1-2 arkadaş da aynı şeyi söyledi. O paraya almaya değer. Ama elbette deneme fırsatınız varsa deneyip alın.

      • şeyda said:

        ben laugh dan sipariş vermek istiyorum ama kargo fln varmı hiçbir bilgim yok.bana yardımcı olumusunuz.birde fiyatı ne kadar.ben ilk çıktığında denemiştim.kokusunu unutamıyorum :)

      • avon satan birini tanımıyorsanız web sitelerini inceleyin, birşey bulursunuz mutlaka. kargo durumlarını ise hiç bilemiyorum malesef..

  2. Basak said:

    En kısa zamanda bakıcam.

Yorum ||| Comment

