Red Door by Elizabeth Arden

Elizabeth_Arden_Red_Door_2

Yukarıda reklamını izlediğiniz parfüm Elizabeth Arden‘in efsanelerinden Red Door‘un sınırlı sayıda ürettiği son versiyonu. Markaların sınırlı sayıda üretim yapmasının sebepleri genelde hep bir olaya bağlıdır. Burda ise, markanın 100. yılını kutlaması limited edition bir parfüm üretmelerine sebep olmuş. Aslında yalnızca Red Door’u yeni bir şişeyle sunmadılar, efsane kırmızı rujlarını da yeni bir ambalajla 100. yıl anısına sürdüler piyasaya (Türkiye’de daha yok sanıyorum).

Elizabeth_Arden_Red_Door_Lip_Stick_3

Koku aynı, yalnızca şişe farklı Red Door’da. Hatta şişe bu haliyle çok daha iyi. Keşke limited edition olmasa da hep böyle üretseler dedirtecek cinsten. Markanın bu “Red Door – Kırmızı Kapı” takıntısının sebebini bilemiyorum ama benim aklıma ilk gelen American Beauty filmindeki unutulmaz sahne olmuştu şişeyi görünce. Hatta kırmızı kapı markayla öyle özdeşleşmiş bir haldeki New York’da 5. caddedeki mağazalarının kapısı dahi kırmızı.

Elizabeth_Arden_Red_Door_New_York_4

Her neyse :) Parfüme gelince en baştan söyleyeyim kokusunu bilmiyorum :)) Ben burda bir kahkaha attım siz neler hissediyorsunuz bilemiyorum tabii.. “Leyla kokusunu bilmediğin parfümü ne yazıyorsun?” diyor olabilirsiniz. Bunu daha önceden de yaptım takip edenler bilir. Ama artık daha sık görebilirsiniz böyle yazıları, tanıtım yada parfüm haberi amaçlı okursunuz artık. Neden mi daha sık göreceksiniz? Açıklayayım. Tommy Hilfiger’ın yeni parfümü Loud daha çıkmadan 3 ay evvel çıkacağını biliyordum. Ürün lansmanında kullanılan afişlerden şarkıcılara kadar her türlü materyal elimde olduğu halde üşenmiştim yazmaya. Türkiye’ye bir geldi parfüm, tüm bloglarda patladı resmen. Bense elimde havucumu ısırken, laptop ekranına umursamaz bakışlarla bakarak “Ben biliyordumki bunu yea..” diyerek yeni bir sekme açtım. Diyeceğim o ki, burası bir parfüm blogu ise işimi ciddi yapmalıyım :) Öyle işte.

Ne diyordum :) Parfümün kokusunu değiştirmemiş Elizabeth Arden. Sadece şişe değişikliğine giden parfümün notaları şöyle;

Üst notalarda; süsen, yabani menekşe, nilüfer

Orta notalarda; kırmızı gül, Fas portakal çiçeği, ylang ylang ve yasemin

Alt notalarda; meşe yosunu, sandal ağacı ve bal

Tahmin yürütmek gerekirse sofistike, çekici ve kadınsı bir koku. 1989 yılında tanıtılan ikonik kırmızı kapının parfümü de eğlenceli ve süprizlerle dolu bir kadın ve bunu yansıtan bir parfümden ziyade zarif ve kadınsı bir koku ile temsil edilebilirdi diye düşünüyorum zaten.

Elizabeth_Arden_Red_Door_1

Türkiye’ye gelip gelmeyeceği meçhul olan bu sınırlı sayıda üretilen parfümü yurt dışı sitelerden temin etmeniz mümkün. Hatta amerikadaniste.com sitesi yardımı ile Elizabeth Arden’in kendi online satış sitesinden, yani ilk elden bu parfümün setini $72’a alabilirsiniz.

  • 20 Ocak 2011 tarihli, eski blogtan yazımdır.
2 comments
    • Haklısın.. Şişesi fazlasıyla güzel.. Tam koleksiyonluk..

Yorum ||| Comment

