Ve Leyla Chloé’yi Tekrar Dener…

chloe

Şuradaki yazımda bu parfümle ilgili hayal kırıklığımdan bahsetmiştim hatırlarsanız. Bugün parfümeriye tekrar gittiğimde Chloé mi yoksa Chloé Intense mi ve EDP mi EDT mi denediğimi hatırladım. Intense koyu renkli-siyah kurdeleli olan. Onu denememiştim, açık renkli olanın EDP’sini denemişim ve tekrar ediyorum bu parfüm deterjan kokuyor. Parfümerideki satıcı kız da beyaz çay kokusu aldığını söylüyor parfümden. Koku kartı yanımda son yarım saattir, genzim yandı inanın. Halbuki şişesi de ne kadar güzel! Elinde bitmiş şişesi olan varsa atmasın, bana göndersin. Çok ciddiyim. Bu arada denemedim ama satıcı kız Chloé Intense’in Chloé’nin daha yoğunu olduğunu söyledi.

chloe_intense

  • 10 Eylül 2010 tarihli, eski blogtan yazımdır.

Yorum ||| Comment

