Chloé by Chloé

Bir ara parfümeriye gidip elimdeki listede ne kadar parfüm varsa denemiş ve koku kartlarına sıkıp sizler için çok mühim parfüm yazıları yazmak üzere saklamıştım hatırlarsanız :) Bunlardan biri de Chloé. Böyle şık bir şişeye şirin mi şirin bir kurdele çok yakışmış doğrusu.. Işıl ışıl, göz kamaştırıcı.. Gerçek kadın kokusuKadının gerçek kokusu diye lanse edilen bu parfümde üç kadın en yalın halleriyle sunuyorlar parfümü. Bu güzel şişenin tasarımcısı Patrick Veillet olmakla beraber kokunun sahibi iki burnun sahibi ise Michel Almairac, Amandine Marie. Michel’in saymak için birkaç el gerektirecek kadar çok parfümü de mevcut ayrıca..

 

Anja Rubik – Clemence Poesy – Chloe Sevigny  

Üst notalar; şakayık, frezya. Orta notalar; manolya, gül. Alt notalar; amber, sedir ağacı. Aşağıda gördüğünüz gibi parfümün EDP’sinin 30-50-75 ml. boyları dışında bir de 15 ml. lik pek kışkırtıcı seyahat boyu da bulunmakta. Biz hatun kısmını en çok da bu ufak boyu kandırabiliyor “Ayy ne şiriiiiiiinn..” nidalarıyla şuursuzca alıyoruz…

Şimdiiiiiiiiii…. Olay şu sayın okuyucu. Douglas’da yengemle kokulardan kendimizi kaybetmişken sadece Chloé’ye ayrılmış bir cam sütun rafta ışıl ışıl parlayan bu parfümü gördük. “Yengee koş koş bunu da bi deneyelim” dedim. Demez olaydım. Evet gerçekten bir kadın kokusu, ama çamaşır suyuyla kafayı kırmış bir kadın kokusu! Ben yoğun bir çamaşır suyu kokusu alırken yengem evet bi deterjan kokusu alıyorum ben de ama sen kokular konusunda çok hassassın sevmediğin kokuyu çok derinden alman normal, herkese aynı kokmayabilir dedi haklı olarak.. Belki de tenimde güzel durmamıştır dedim, karta sıktım, yine aynı dayanılmaz koku. Dur bi saklayayım 1 gün beklesin sonra koklarım dedim, çok kolay silikleşen parfüm ısrarla deterjan-çamaşır suyu kokmaya devam etti. Böyle bahtsız bir koku olamaz. Ama öyle güzel bir şişe ve sunuma sahip ve kokuyu yapanların önceki parfümlerinde öyle başarılılar varki ben yine birgün parfümeriye sadece bu kokuyu denemeye gideceğim, kararlıyım. Fakat sitelerinde araştırırken görselleri farkettimki, Chloé’yi mi yoksa Chloé Intense’i mi, ve hatta bunların EDT sini mi yoksa EDP sini mi denediğimi hatırlamıyorum. Bunu da kontrol edeceğim.. Chloé 2008, Chloé Intense ise 2009 yılında piyasaya çıkmış parfümler. Çok detaylı bir şekilde yan ürünleri de mevcut olan bu parfümü işte en azından bu yüzden de sevebilmeyi çok isterdim. Aşağıdaki yan ürünler sırasıyla; vücut losyonu, duş jeli, deodorant, vücut kremi, scrub, banyo cremi ve dudak balmı.. Evet yanlış okumadınız Chloé kokan bir lip balm..

Her parfümde olduğu gibi aşağıda da göreceksiniz bu parfümün de EDT si daha açık renk…

Not: 11 Eylül 2010’da yazdığım şu yazıda bu parfümle ilgili net fikrim yazıyor.

  • 5 Mayıs 2010 tarihli, eski blogtan yazımdır.
Yorum ||| Comment

