Ricci Ricci by Nina Ricci

Aslında kullandığım parfümlerden başlayacaktım fakat Jessica Stam’li Ricci Ricci’ye dayanamadım! Hani görmüşsünüzdür muhakkak, parfüm reklamı yapılırken bu parfüm şöyle şöyle kadınlara gider diye 3-5 cümle yazar.. Sofistike kadınlar, romantik kadınlar, şehir kadını, güçlü kadınlar vs vs.. Bunlar bazen sallamasyon gelse de bana, bazen kokuyu kokladığımda “hakkaten ya..” dediğim oluyor. Ricci Ricci’ye biçilen kadın hikayesiyle reklamın bütünleşmesi de cuk oturmuş.. Koku da aynen öyle.. Bir feminenlik masalı.. Şehirli modern ve karşı konulmaz bir süper kahramanı ifade eden parfüm oldukça seksi… * Size bir itirafta bulunayım, bu da daha kokusuna bakmadığım kokulardan, ama bildiğim Ninna Ricci kokularından sonra fikirlerimde yanılmayacağıma (yine) adım gibi eminim. Bu yüzden aşağıdaki listeyi, kokuyu denediğimde (kısa zaman içinde) dolduracağım. Ricci Ricci, ünlü marka Ninna Ricci’nin yeni kokusu… Kokuyu parfüm haline getiren Aurélien Guichard ve Jacques Huclier daha önce Ninna Ricci, Dior, Guerlain gibi markalarla da çalışmışlar. Baskın olarak taze ve çiçeksi bir kokuya sahip.

Kokunun ilk notasını revent kabuğu ve bergamot;

Orta notasını hindistan tuta çiçeği ve okka gülü;

Dip notasını ise paçuli ve sandal ağacı oluşturuyor.

Parfüm şişesini tasarlayan da Aurélien Guichard ve Jacques Huclier midir bilemiyorum, araştırdım şişeyi tasarlayan ismi ama ne yerli ne de yabancı kaynaklarda bir isme rastlayamadım. Her neyse.. Yukarda yazdığım gibi kokuyu denemedim, şişeyi de canlı canlı görmedim daha.. Ama nette yazan kurdele formundaki kapağın metal olduğu. Eğer parfümeri müsade ederse şişenin net bir fotoğrafını da çekeceğim. Malum markaların sitelerindeki çekimlerden farklı sonuçlar çıkabiliyor.

Parfümleri mümkünse eğer deodorantı, losyonu ve duş jeliyle kullanmak çok daha iyi sonuçlar verir. Ricci Ricci’nin de bu yan ürünleri mevcut.

Koku tarifi?

Hangi zamanlarda kullanalım?

Hangi zamanlarda kullanmayalım?

Kalıcılık?

  • 2 Mart 2010 tarihli, eski blogtan yazımdır.
Yorum ||| Comment

